Pages

12.2.10

Δεν θέλω

Δεν θέλω να μου μιλήσει ποτέ ξανά κανείς, αν είναι να μου πει ψέματα, να αθετήσει τα λόγια του ή να τα πάρει πίσω.
Δεν θέλω ποτέ ξανά κανείς να ενδιαφερθεί για μένα, αν πρόκειται να μην μπορεί να το υποστηρίξει με την συμπεριφορά του.
Δεν θέλω οικογένεια, δε θέλω φίλους, αν είναι να μην μπορούν να δείξουν στοιχειώδη σεβασμό για τη σχέση μας.
Και δεν θέλω να ξαναερωτευτώ, δεν θέλω καν να μου αρέσει κάποιος ποτέ στο μέλλον αν πρόκειται να μην μπορεί να αποφασίσει τι θέλει από μένα.

Το πρόβλημα δεν είναι το ότι έτσι δεν θα έχω ανθρώπους, η μοναξιά δεν με πειράζει. Από αυτήν την τρέλα, αυτό το πράγμα να μην ξέρεις τι σου γίνεται...
Το πρόβλημα είναι ότι όσο κι αν θέλω να μην θέλω, όσο κι αν το προσπαθώ... συνεχίζω να θέλω.
Αλλά δεν θέλω να θέλω.

Αν δεν μπορώ να έχω, δεν θέλω να θέλω.

No comments: